JAM

SELAMAT DATANG DI WEBSITE SAYA TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGANYA

Selasa, 19 Februari 2013

SEBUTIR KASIH

menyusuri pengap perjalan
aku tak hanya berdoa mengharap sulur cahaya
aku pencari benderang sinar tersirat di rimba kasih
ku kecapi luka gulana aku tak hanya meratib..
bila tiba gelombang kepedihan
aku tak hanya berdiam…bila datangnya..arus kesedihan
aku penjaring gizi sejahtra..tersisir di laut cinta
dalam kediaman ini aku hanya berzikir
mendamba degup langkah yg tak dapat ku gapai
tanpa imbau rindu kekasih…pada penantian di pagi aidil fitri.
aku yg tegak berdiri…bernafas dlm kefanaan..
larut ke batas ketentuan…pasrah pada keadaan
aku yg tak pernah…patah dari langkah..mencari sianar kebahagiaan.
sebutir kasih ..yg ku cari dalam sinar aidil fitri….

Tidak ada komentar:

Posting Komentar